divendres, 25 d’octubre del 2019

núvol de fum 279 | l'erosió sempre guanya

Escolta el podcast:

O descarrega'l: núvol de fum 279.mp3


     Una setmana més el Núvol de Fum us porta el bo i millor del panorama musical, aquesta nit arrencant amb la mescla d'electroacústica, jazz i improvisació de Jo Berger MyhreÓlafur Björn Ólafsson. Lanzarote és la segona col·laboració que publiquen i se'n va directament a la llista del millor de l'any. Continuem amb una altra col·laboració, ara amb la del artista sonor François J. Bonnet, conegut també com Kassel Jaeger, i la del conegut guitarrista drone Stephen O'Malley. Junts signen Cylene, un treball drònic i també molt recomanable. Recuperem un tema de Nadia Struiwigh, des del recopilaori Rotterdam de Mord, i tanquem el programa amb el nou treball de Pita i el seu tema més ambiental.


Tracklist del programa

01. [hubrocd2619] jo berger myhre & ólafur björn ólafsson - grain of sand (reprise)
02. [hubrocd2619] jo berger myhre & ólafur björn ólafsson - both worlds
03. [hubrocd2619] jo berger myhre & ólafur björn ólafsson - grain of sand
04. [emego262] françois j. bonnet & stephen o'malley - dernières teintes noires
05. [emego262] françois j. bonnet & stephen o'malley - erosion always wins
06. [mordrd010] nadia struiwigh - split level
07. [emego269] pita - motivation



     Avui tanquem el post amb un vídeo oficial de l'album de Jo Berger Myhre i Ólafur Björn Ólafsson publicat per Hubro. Un video dirigit per Ieva Balode


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada